ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τέσσερις (4) Υποτροφίες ΠΜΣ _2020

Ηράκλειο, 30-04-2020

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για  τέσσερις (4) Υποτροφίες

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου προκηρύσσει από δύο (2) υποτροφίες για τους φοιτητές/φοιτήτριες πλήρους φοίτησης του 1ου και 2ου κύκλου σπουδών αντίστοιχα.

Πιο συγκεκριμένα, για τους φοιτητές του β΄ κύκλου, οι υποτροφίες αφορούν στην έκπτωση των διδάκτρων που αντιστοιχούν στο δεύτερο (2ο) εξάμηνο σπουδών κατά 50%, για 2 φοιτητές, με βάση την απόδοσή τους στα μαθήματα του 1ου  εξαμήνου σπουδών. (Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η επιτυχής ολοκλήρωση και των τεσσάρων μαθημάτων του 1ου εξαμήνου.)

Για τους φοιτητές του α΄ κύκλου, οι υποτροφίες αφορούν στην έκπτωση των διδάκτρων για την εκπόνηση της Διπλωματικής Εργασίας κατά 50% για δύο (2) φοιτητές, με βάση την απόδοσή τους στα μαθήματα το 2ου εξαμήνου σπουδών. (Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η επιτυχής ολοκλήρωση και των οκτώ μαθημάτων του 1ου & 2ου εξαμήνου σπουδών.)

Σε περίπτωση ισοψηφίας, οι υποτροφίες θα κατανεμηθούν μεταξύ των ισοψηφούντων φοιτητών/φοιτητριών. Στο παραπάνω πλαίσιο, καλούνται οι υποψήφιοι να καταθέσουν σχετική αίτηση ηλεκτρονικά στη γραμματεία του Π.Μ.Σ., από 04 έως 18 Μαΐου 2020.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων θα πραγματοποιηθεί από ειδική επιτροπή που ορίστηκε με βάση τη σχετική πράξη της συντονιστικής επιτροπής.

Η Διευθύντρια του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Ειρήνη Δήμου

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΛΜΕΠΑ

 

 

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...