ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Μείωση Διδάκτρων για το Ακ. Έτος 2020-2021 και Παράταση Προκήρυξης

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου ανακοινώνει ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 προχωράει σε μείωση των διδάκτρων για τους υφιστάμενους και τους νέους φοιτητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού».

Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19 στον τουριστικό κλάδο και με κριτήρια κοινωνικής υπευθυνότητας, η Συντονιστική Επιτροπή του μεταπτυχιακού προγράμματος αποφάσισε τη μείωση των διδάκτρων του ΠΜΣ κατά περίπου 25% και τη διευκόλυνση αποπληρωμής των διδάκτρων σε τρεις (3) δόσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021.

Η πρόνοια αυτή αφορά τους υφιστάμενους φοιτητές (1ου και 2ου Κύκλου), καθώς και τους φοιτητές που θα εισαχθούν στο ΠΜΣ στον 3ο Κύκλο μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας προκήρυξης ενδιαφέροντος. Στο πλαίσιο αυτό, επίσης ανακοινώνεται η παράταση της υποβολής αιτήσεων για τους ενδιαφερόμενους φοιτητές του 3ου Κύκλου έως τις 25 Σεπτεμβρίου 2020.

Με τον τρόπο αυτό, το Τμήμα και το ΠΜΣ αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά ότι ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της συγκυρίας στον τουριστικό κλάδο, συμβάλλοντας με όλους τους δυνατούς τρόπους στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των μελλοντικών διοικητικών στελεχών της τουριστικής βιομηχανίας.

Το ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» διανύει με επιτυχία τον τρίτο χρόνο της ζωής του και είναι το μοναδικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα για τον τουρισμό στην Κρήτη.

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...