ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Α & Β Εξαμήνου Ακαδ. έτους 2020-21

ΕΝΑΡΞΗ 10/11/2020       Α’ Εξάμηνο -ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2020-21
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
17:00  – 20:00 Διοικητική Λογιστική για Τουριστικές Επιχειρήσεις Μάνατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Διοίκηση Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού
Γαρεφαλάκης Αλέξανδρος Παπαστεφανάκη Σοφία Αποστολάκης Αλέξανδρος, Ξανθός Γεώργιος,
Αμφιθέατρο Γ Αμφιθέατρο Γ Αμφιθέατρο Γ Αμφιθέατρο Γ
ΕΝΑΡΞΗ 9/11/2020                                Β’ Εξάμηνο -ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2020-21
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
17:00  – 20:00 Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service Σύγχρονες Μέθοδοι Προώθησης και Διανομής στις Τουριστικές Επιχειρήσεις Revenue Management – Διαχείριση Εσόδων Στρατηγική Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητα
Γονιδάκης  Φραγκίσκος Τριχάς Νικόλαος  Κουργιαντάκης Μάρκος Καθαράκης Μιχαήλ
Αίθουσα Σεμιναρίων ΣΕΔΟ Αίθουσα Σεμιναρίων ΣΕΔΟ Αμφιθέατρο Δ Αμφιθέατρο Δ
Β’ Εξάμηνο       –        ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2020-21
ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 2/11/2020 ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  6/11/2020  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Μεθοδολογία Έρευνας Μεθοδολογία Έρευνας Μεθοδολογία Έρευνας Μεθοδολογία Έρευνας Μεθοδολογία Έρευνας
17:00  – 20:00 Αίθουσα Σεμιναρίων ΣΕΔΟ Αίθουσα Σεμιναρίων ΣΕΔΟ Αμφιθέατρο Δ Αμφιθέατρο Δ Αμφιθέατρο Γ
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...