ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Κατάταξη επιτυχόντων για το νέο κύκλο ΠΜΣ Διοίκησης Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού

Αγαπητές / οι υποψήφιοι ολοκληρώθηκε η διαδικασία των συνεντεύξεων και εδώ θα βρείτε την Κατάταξη υποψηφίων για νέο κύκλο ΠΜΣ 2021 2022 Για λόγους διαφάνειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων εμφανίζεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης του υποψηφίου και η βαθμολογία του.

Οι επιτυχόντες έχουν δικαίωμα έως και τις 20/10/2021 να αποδεχτούν τη θέση τους στο μεταπτυχιακό συμπληρώνοντας την Δήλωση Αποδοχής και αποστέλλοντάς τη υπογεγραμμένη στο email master-tourism@hmu.gr.

Οι υποψήφιοι που δεν είναι στην τελική κατάταξη και επιθυμούν να υποβάλλουν ένσταση έχουν δικαίωμα έως και τις 19/10/2021.

Όσοι υποψήφιοι δεν θυμούνται ή δεν έχουν παραλάβει αριθμό πρωτοκόλλου μπορούν να στείλουν email στο master-tourism@hmu.gr και θα ενημερωθούν άμεσα.

 

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...