ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Πρόγραμμα Α Εξεταστικής Περιόδου Μάρτιος 2022

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2021-2022
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
Ώρα 2/3/2022 4/3/2022 8/3/2022 10/3/2022
17:00-19:00 Μανατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές & Ξνοδοχειακές Επιχειρήσεις Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού Διοικητική Λογιστική για Τουριστικές Επιχειρήσεις Διοίκηση Μάρκετιγκ Τουριστικών Υπηρεσιών
Αμφιθέατρο ΣΕΔΟ Αίθουσα 202 στο πολυόροφο Αμφιθέατρο ΣΕΔΟ Αμφιθέατρο ΣΕΔΟ
Παπαστεφανάκη Σοφία Ξανθός Γεώργιος Γαρεφαλάκης Αλέξανδρος Αποστολάκης Αλέξανδρος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ώρα 1/3/2022 3/3/2022 9/3/2022 11/3/2022
17:00-19:00 Σύγχρονες Μέθοδοι Διανομής στις Τουριστικές Επιχειρήσεις Revenue Management στις Τουριστικές Επιχειρήσεις Στρατηγική Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρηματικότητα Διαχείριση Ποιότητας & Customer Service
Αμφιθέατρο ΣΕΔΟ Αμφιθέατρο ΣΕΔΟ Αμφιθέατρο ΣΕΔΟ Αίθουσα 202 στο πολυόροφο
Τριχάς Νικόλαος Κουργιαντάκης Μάρκος Καθαράκης Μιχαήλ Βελισσαρίου Ευστάθιος
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...