ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Αποτελέσματα επιτυχόντων για τον 5ο κύκλο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων υποψηφίων φοιτητών και φοιτητριών για τον 5ο κύκλο του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα. Η σειρά δεν σχετίζεται με την κατάταξη των υποψηφίων βάσει των αποτελεσμάτων της βαθμολογίας τους.

α/α πρωτοκόλλου
1 10857/25.07.2022
2 10926/22.08.2022
5 11057/06.09.2022
6 10925/22.08.2022
7 10605/21.06.2022
9 10931/22.08.2022
10 10358/10.05.2022
11 11106/12.09.2022
12 11492/07.10.2022
13 11105/12.09.2022
14 10927/22.08.2022
15 10606/21.06.2022
16 11181/16.09.2022
17 11492/06.10.2022
18 11104/12.09.2022
19 11178/16.09.2022
20 11179/16.09.2022
21 10741/12.07.2022
22 10432/23.05.2022
23 11180/16.09.2022
24 11099/09.09.2022
25 11098/09.09.2022
26 11183/16.09.2022
27 10657/29.06.2022
29 11103/12.09.2022
30 10930/22.08.2022
31 10963/29.08.2022
32 10764/18.07.2022

Να ευχηθούμε συγχαρητήρια στους επιτυχόντες καλό ακαδημαϊκό έτος και να ευχαριστήσουμε όλους τους υποψήφιους που επέλεξαν για τις μεταπτυχιακές σπουδές τους το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

 

Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025
Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025  θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα...

Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών  για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025
Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025  θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο,  από την κα Δανάη...

Ομιλία ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ 19 12 2024
Ομιλία ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ 19 12 2024

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, αύριο Πέμπτη 19/12/2024 στο πλαίσιο του Μαθήματος Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων του Τουρισμού, θα μιλήσει ο κος Βελαώρας Κωνσταντίνος, Υποψήφιος Διδάκτορας ΓΠΑ...

Ομιλία «Learning Practices in Tourism» & «Complaints Handling» 16 12 2024
Ομιλία «Learning Practices in Tourism» & «Complaints Handling» 16 12 2024

Στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού σήμερα θα πραγματοποιηθούν on line : Ομιλία στο μάθημα Μανατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις από την κα Εβίτα Ταχατάκη -Learning &...