ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Αποτελέσματα επιτυχόντων για τον 5ο κύκλο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων υποψηφίων φοιτητών και φοιτητριών για τον 5ο κύκλο του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα. Η σειρά δεν σχετίζεται με την κατάταξη των υποψηφίων βάσει των αποτελεσμάτων της βαθμολογίας τους.

α/α πρωτοκόλλου
1 10857/25.07.2022
2 10926/22.08.2022
5 11057/06.09.2022
6 10925/22.08.2022
7 10605/21.06.2022
9 10931/22.08.2022
10 10358/10.05.2022
11 11106/12.09.2022
12 11492/07.10.2022
13 11105/12.09.2022
14 10927/22.08.2022
15 10606/21.06.2022
16 11181/16.09.2022
17 11492/06.10.2022
18 11104/12.09.2022
19 11178/16.09.2022
20 11179/16.09.2022
21 10741/12.07.2022
22 10432/23.05.2022
23 11180/16.09.2022
24 11099/09.09.2022
25 11098/09.09.2022
26 11183/16.09.2022
27 10657/29.06.2022
29 11103/12.09.2022
30 10930/22.08.2022
31 10963/29.08.2022
32 10764/18.07.2022

Να ευχηθούμε συγχαρητήρια στους επιτυχόντες καλό ακαδημαϊκό έτος και να ευχαριστήσουμε όλους τους υποψήφιους που επέλεξαν για τις μεταπτυχιακές σπουδές τους το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

 

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...