ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Εκπαιδευτική εκδρομή του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Το ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Οινοτουρισμού πραγματοποίησε το Σάββατο 19/11/2022 εκπαιδευτική επίσκεψη στα οινοποιεία «Ένωση Ηρακλείου», «Daf Wines» και «Ευφροσύνη». Στην εκπαιδευτική επίσκεψη συμμετείχαν μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες, συνοδεία του Επίκουρου Καθηγητή Νίκου Τριχά. Οι συμμετέχοντες/σες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την έννοια του οινοτουρισμού ως ειδικής μορφής τουρισμού, τη σημασία της δικτύωσης και των συνεργειών για την ανάπτυξη των οινοποιείων και του οινοτουρισμού, καθώς και τη διαχρονική ανάπτυξη και εξέλιξη του δικτύου Wines of Crete.

Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής εκδρομής πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες ομιλίες:

  • Δρ. Μαρία Αλεμπάκη (ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ): «Μερικές σημειώσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού»
  • Δρ. Έλλη Γκίκα (Wines of Crete): «Το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης και οι λόγοι της επιτυχούς δικτύωσης»

Τις ομιλίες ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους των οινοποιείων και γευσιγνωσία τοπικών οίνων.

Το ΠΜΣ ευχαριστεί θερμά τόσο τις ομιλήτριες για τις εξαιρετικές παρουσιάσεις τους, όσο και τα τρία οινοποιεία για την υποδειγματική φιλοξενία. Τόσο ο Γιάννης Μασαούτης (Ένωση Ηρακλείου) όσο και η Φερενίκη Δουλουφάκη (Daf Wines) και ο Αντώνης Κοσμαδάκης (Ευφροσύνη) επιβεβαίωσαν στην πράξη το υψηλό επίπεδο των κρητικών οινοποιείων και ανέδειξαν στους φοιτητές και τις φοιτήτριες τη μαγεία της οινοπαραγωγής αλλά και τη σύνδεσή αυτής με τον επισκέπτη-περιηγητή και την τοπική κοινωνία.

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...