ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Ομιλία του κου Gary Rees στο πλαίσιο του μαθήματος Μάνατζμεντ & Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις

Σε συνέχεια του κύκλου ομιλιών που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του μαθήματος Μάνατζμεντ & Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, ο Δρ. Εμμανουήλ Παπαβασιλείου μεταδιδάκτορας του Τμήματος Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τουρισμού σας προσκαλεί σε ομιλία με καλεσμένο τoν Καθηγητή Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Πόρτσμουθ στο Ηνωμένο Βασίλειο, Gary Rees, η οποία είναι σχετική με τις σύγχρονες τάσεις στην Στρατηγική Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού με την ευκαιρία της 2ης έκδοσης του αντίστοιχου βιβλίου “Strategic Human Resource Management – An international perspective*” που κυκλοφόρησε το 2022 από τον εκδοτικό οίκο Sage. Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί Δευτέρα 06 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 17:00 στο αμφιθέατρο ΣΕΔΟ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ομιλία πατήστε Πρόσκληση Gary Rees

 

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...