ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη θέσεων Μεταπτυχιακών Φοιτητών/τριών για το Ακαδημαϊκό έτος 2023 2024 Παράταση αιτήσεων για την α’ φάση

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) ανακοινώνει το νέο κύκλο σπουδών της ακαδημαϊκής περιόδου 2023-24, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, με τίτλο: «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού».

Το ΠΜΣ οδηγεί στην απόκτηση Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης μετά από σπουδές διάρκειας τριών ακαδημαϊκών εξαμήνων, από τα οποία δύο αφορούν στην παρακολούθηση μαθημάτων (4 ανά εξάμηνο), και ένα στην εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας (σύνολο 90 ECTS). Το ΠΜΣ είναι πλήρους ή μερικής παρακολούθησης με επίσημη γλώσσα την Ελληνική, ενώ ο μέγιστος αριθμός εισακτέων ανέρχεται σε 35 άτομα.

Στο ΠΜΣ γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Τμημάτων Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων και συναφών αντικειμένων Ανώτατων Τριτοβάθμιων Σχολών της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι μη συναφών τμημάτων, που διαθέτουν τουλάχιστον δύο έτη συναφούς επαγγελματικής προϋπηρεσίας. Σημειώνεται ότι ειδικά για τους απόφοιτους πρώην ΤΕΙ, δικαίωμα συμμετοχής στο ΠΜΣ έχουν μόνο όσοι εισήχθησαν σε τμήμα ΤΕΙ, από το 2001 και έπειτα. Δικαίωμα αίτησης έχουν και προπτυχιακοί φοιτητές, οι οποίοι βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο σπουδών, με την προϋπόθεση ότι θα έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους έως τον Οκτώβριο 2023.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στις εγκαταστάσεις του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού στο Ηράκλειο. Η διδασκαλία των μαθημάτων (τόσο του πρώτου όσο και του δεύτερου εξαμήνου) διεξάγεται κατά την περίοδο Νοέμβριος – Φεβρουάριος. Η παρακολούθηση των μαθημάτων μπορεί να γίνεται δια ζώσης ή διαδικτυακά μέσω livestreaming. Τα μαθήματα είναι τρίωρα και διδάσκονται απογευματινές ώρες (εκτός Σαββατοκύριακου). Αναμενόμενη ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 είναι η δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου 2023.

Για την παρακολούθηση των διαλέξεων του ΠΜΣ απαιτείται η καταβολή τελών φοίτησης τα οποία ανέρχεται σε 1.100 ευρώ ανά εξάμηνο, ήτοι 3.300 ευρώ για το σύνολο του προγράμματος. Το ΠΜΣ παρέχει τη δυνατότητα απαλλαγής από τα τέλη φοίτησης στους φοιτητές που έχουν το δικαίωμα, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Άρθρο 86, του Ν. 4957/2022.

Η υποβολή δικαιολογητικών θα πραγματοποιηθεί σε δύο περιόδους και πιο συγκεκριμένα (α) από 2 Μαΐου έως 26 Ιουνίου 2023 (αντί 15/06/2023 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο), με διεξαγωγή των συνεντεύξεων 01-05 Ιουλίου 2023 και (β) από 15 Ιουλίου έως 15 Σεπτεμβρίου 2023 και διεξαγωγή συνεντεύξεων 20-25 Σεπτεμβρίου 2023. Κατά τη δεύτερη φάση αιτήσεων θα καλυφθούν όσες θέσεις έχουν μείνει κενές μετά τη διεξαγωγή των συνεντεύξεων της πρώτης φάσης.

Για το διάστημα από 02 Μαϊου μέχρι 26 Ιουνίου 2023 οι υποψήφιοι καλούνται να υποβάλουν τα παρακάτω δικαιολογητικά με ηλεκτρονική αίτηση, εδώ.

  • Αντίγραφο πτυχίου και αναλυτική βαθμολογία,
  • Αναγνώριση ΔΟΑΤΑΠ (εάν απαιτείται),
  • Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα,
  • Αποδεικτικό γνώσης Αγγλικής γλώσσας,
  • Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας,
  • Αποδεικτικά επαγγελματικής εμπειρίας (εάν υπάρχουν),
  • Συστατικές επιστολές (θα συνεκτιμηθούν)

Οι συνεντεύξεις των υποψηφίων θα διεξαχθούν 20-25 Ιουνίου 2023 αφού προηγηθεί επικοινωνία μαζί τους και τα αποτελέσματα θα δημοσιευθούν έως 5 Ιουλίου 2023.

Για τη δεύτερη περίοδο υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας θα ακολουθήσει νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Για αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ΠΜΣ https://master-in-tourism.hmu.gr ή να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του Προγράμματος, Δευτέρα-Παρασκευή 9:00πμ – 13:00μμ, στο τηλέφωνο 2810-379670 και στο e-mail: master-tourism@hmu.gr .

 

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...