ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Αποτελέσματα Υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού

Αγαπητοί Υποψήφιοι Αγαπητές Υποψήφιες

Να σας ευχαριστήσουμε όλους για την αίτηση και τη συμμετοχή σας στη διαδικασία επιλογής για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το μεταπτυχιακό για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 θα έχει 29 νέους φοιτητές/τριες.

Οι επιτυχόντες αναφέρονται στον κάτωθι πίνακα με βάσει αριθμό πρωτοκόλλου για διασφάλιση προστασίας προσωπικών δεδομένων.

α/α Τελική κατάταξη επιτυχόντων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
1 13926/16.05.2023
2 14572/24.07.2023
3 14124/14.06.2023
4 14043/02.06.2023
5 14223/27.06.2023
6 14571/24.07.2023
7 14946/18.09.2023
8 15115/26.09.2023
9 13810/02.05.2023
10 13925/16.05.2023
11 14232/27.06.2023
12 14707/24.08.2023
13 14117/14.06.2023
14 14209/26.06.2023
15 14706/24.08.2023
16 14942/18.09.2023
17 14063/07.06.2023
18 14210/26.06.2023
19 14807/06.09.2023
20 13846/08.05.2023
21 14015/31.05.2023
22 15113/26.09.2023
23 15193/02.10.2023
24 15192/02.10.2023
25 14107/13.06.2023
26 14044/02.06.2023
27 14115/14.06.2023
28 14154/19.06.2023
29 14208/26.06.2023
Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025
Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025  θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα...

Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών  για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025
Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025  θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο,  από την κα Δανάη...

Ομιλία ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ 19 12 2024
Ομιλία ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ 19 12 2024

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, αύριο Πέμπτη 19/12/2024 στο πλαίσιο του Μαθήματος Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων του Τουρισμού, θα μιλήσει ο κος Βελαώρας Κωνσταντίνος, Υποψήφιος Διδάκτορας ΓΠΑ...

Ομιλία «Learning Practices in Tourism» & «Complaints Handling» 16 12 2024
Ομιλία «Learning Practices in Tourism» & «Complaints Handling» 16 12 2024

Στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού σήμερα θα πραγματοποιηθούν on line : Ομιλία στο μάθημα Μανατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις από την κα Εβίτα Ταχατάκη -Learning &...