ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

3η Παγκρήτια Ημερίδα Τουρισμού “Καινοτόμες Αναπτυξιακές Προοπτικές Τουριστικής Οικονομίας”

Πρόσκληση στην 3η Παγκρήτια Ημερίδα Τουρισμού με θέμα: “Καινοτόμες Αναπτυξιακές Προοπτικές Τουριστικής Οικονομίας”
Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του ΕΛΜΕΠΑ σας προσκαλεί στην 3η Παγκρήτια Ημερίδα Τουρισμού με θέμα “Καινοτόμες Αναπτυξιακές Προοπτικές Τουριστικής Οικονομίας”, που συν-διοργανώνει με την επιχειρηματική πύλη ενημέρωσης “Κρητών Επιχειρείν”. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Οκτωβρίου στη Σχολή Επιστημών Υγείας, στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (από τις 10.00 έως τις 17.00) με ελεύθερη είσοδο.

Η επόμενη 3η Παγκρήτια Ημερίδα Τουρισμού Κρητών Φιλοξενείν με θέμα την καινοτομία στην τουριστική οικονομία θα αποτελέσει μια πλατφόρμα για την ανταλλαγή ιδεών, την παρουσίαση πρωτοποριακών έργων και την εμπνευσμένη συζήτηση για το μέλλον του τουρισμού. Από την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και ψηφιακών λύσεων, μέχρι την ανάδειξη της βιωσιμότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς, η καινοτομία ανοίγει νέους ορίζοντες για τον τουριστικό τομέα. Θα προσφέρει την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις, να εμπνευστούμε από πρωτοποριακά έργα και να δημιουργήσουμε νέες συνεργασίες για την ανάπτυξη του τουρισμού με καινοτόμο τρόπο. αναμένεται να προσφέρει μια πλατφόρμα για την προβολή και τον διάλογο σχετικά με την καινοτομία στον τουριστικό τομέα.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις πιο πρόσφατες τάσεις και πρακτικές καινοτομίας και να εξετάσουν πώς μπορούν να εφαρμοστούν στις δραστηριότητές τους. Μέσω της συνεργασίας και της ανταλλαγής ιδεών, ο τουριστικός τομέας μπορεί να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί στις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών, δημιουργώντας μια βιώσιμη και καινοτόμο τουριστική εμπειρία.
Ο τομέας του τουρισμού έχει τη δυνατότητα να γίνει ηγέτης στην εφαρμογή της καινοτομίας και να διαμορφώσει ένα μέλλον γεμάτο ευκαιρίες. Με τη συμμετοχή όλων των ενδιαφερομένων φορέων και την υιοθέτηση της καινοτομίας ως βασικής αρχής, ο τουρισμός μπορεί να συνεχίσει να εκπλήσσει, να εμπνέει και να εμβαθύνει τη σχέση των ανθρώπων με τον κόσμο γύρω τους.
Οι προοπτικές μπορεί να είναι αισιόδοξες και η καινοτομία αποτελεί το κλειδί για τη διαμόρφωση ενός ανταγωνιστικού και βιώσιμου τουριστικού τομέα. Είναι απαραίτητο οι επιχειρηματίες του τουρισμού να παραμείνουν ενημερωμένοι και ευέλικτοι, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές τους και επενδύοντας στην καινοτομία, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες των μεταβαλλόμενων ταξιδιωτών. Με την κατάλληλη χρήση των νέων τεχνολογιών και την έμφαση στην αειφορία, ο τουρισμός μπορεί να γίνει πιο δυναμικός, αυθεντικός και βιώσιμος.

Η εκδήλωση τελεί υπό την Αιγίδα των: Υπουργείου Τουρισμού, Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Πανελληνίας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Πανελληνίας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων, Δήμου Ηρακλείου και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνης.

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...