ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025.

id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a
18330 77,25 1
18471 77,15 2
19704 76 3
17947 73,65 4
16843 73,5 5
19391 73 6
29125 72,57 7
18765 72 8
19799 71,45 9
26656 71,40 10
17120 70,5 11
31568 70,37 12
32269 70,17 13
32325 68,92 14
29003 68,92 15
24361 68,45 16
20496 67,9 17
26166 67,83 18
29451 66,17 19
29195 65,78 20
29115 65,70 21
20414 65,55 22
16813 65,05 23
18210 64 24
29791 63,93 25
30038 63,08 26
17976 59,5 27
32785 56,83 28

Για λόγους διασφάλισης προσωπικών δεδομένων αναφέρεται το id της αίτησης (είναι ο αριθμός που έλαβε η αίτησή σας κατά την καταχώρηση στο σύστημα morfeus). Η κατάταξη περιλαμβάνει το σύνολο των υποψηφίων και από τις δύο φάσεις αξιολόγησης.

Οι επιτυχόντες της β΄ φάσης αξιολόγησης έχουν δικαίωμα να αποδεχτούν τη θέση μέσα σε 5 μέρες από την επόμενη της δημοσίευσης των τελικών αποτελεσμάτων συμπληρώνοντας το έντυπο  ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ  και αποστέλλοντάς το στο email master-tourism@hmu.gr.

Όλοι οι επιτυχόντες θα λάβουν ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός της ερχόμενης εβδομάδας για τη διαδικασία εγγραφών και δήλωσης μαθημάτων.

Συγχαρητήρια σε όλους και καλές σπουδές!

Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025
Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025  θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα...

Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών  για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025
Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025  θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο,  από την κα Δανάη...

Ομιλία ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ 19 12 2024
Ομιλία ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ 19 12 2024

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, αύριο Πέμπτη 19/12/2024 στο πλαίσιο του Μαθήματος Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων του Τουρισμού, θα μιλήσει ο κος Βελαώρας Κωνσταντίνος, Υποψήφιος Διδάκτορας ΓΠΑ...

Ομιλία «Learning Practices in Tourism» & «Complaints Handling» 16 12 2024
Ομιλία «Learning Practices in Tourism» & «Complaints Handling» 16 12 2024

Στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού σήμερα θα πραγματοποιηθούν on line : Ομιλία στο μάθημα Μανατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις από την κα Εβίτα Ταχατάκη -Learning &...