ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο.

Θα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο eclass.

Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας»
Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας»

Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας», που απευθύνεται σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες με καταγωγή έως και δεύτερη γενιά από την Κωνσταντινούπολη, την...

Ομιλία με θέμα “το Βιώσιμο Εισόδημα” στις 23/01/2025
Ομιλία με θέμα “το Βιώσιμο Εισόδημα” στις 23/01/2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Πέμπτη 23/01/2025 στο πλαίσιο του Μαθήματος Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων του Τουρισμού με διδάσκουσα την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κα Μενεγάκη Αγγελική, θα...

Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025
Ομιλία με θέμα “Customer Service at  Cretan Holidays 2025” στις 20/01/2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025  θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα...

Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών  για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025
Ομιλία με θέμα “Guestflip” Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες στις 13 01 2025

Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025  θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο,  από την κα Δανάη...