Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο.
Θα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο eclass.
Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο.
Θα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο eclass.
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το επικαιροποιημένο πρόγραμμα της Α΄ εξεταστικής περιόδου Ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ...
Στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, την Τετάρτη 19/02/2025 στο μάθημα Revenue Management-Διαχείριαη Εσόδων θα πραγματοποιηθεί ομιλία από τον κ.Παναγιώτη Αλμυράντη, Προέδρο του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διευθυντών...
Σήμερα Πέμπτη 13/02/2025 στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού, από τον κο Νίκο Παπαματθαίου, υποψήφιο διδάκτορα ΓΠΑ με...
Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού την Δευτέρα 17/02/2025 θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος Μάνατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικέ και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις του κου Πέτση Νικόλαου, Διευθυντή του...
Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας», που απευθύνεται σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες με καταγωγή έως και δεύτερη γενιά από την Κωνσταντινούπολη, την...