Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο.
Θα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο eclass.
Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο.
Θα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο eclass.
Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας», που απευθύνεται σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες με καταγωγή έως και δεύτερη γενιά από την Κωνσταντινούπολη, την...
Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Πέμπτη 23/01/2025 στο πλαίσιο του Μαθήματος Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων του Τουρισμού με διδάσκουσα την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κα Μενεγάκη Αγγελική, θα...
Για να δείτε το πρόγραμμα της Α εξεταστικής για την περίοδο 04/03/2025-12/03/2025 πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2025 ...
Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα...
Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025 θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα Δανάη...