ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο.

Θα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο eclass.

Ξεκίνησε η β΄φάση υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού.

Αρχές Ιουλίου ξεκίνησε η β΄φάση υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού. Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες πατήστε Προκήρυξη νέου κύκλου ΠΜΣ 2025 2026 Β ΦΑΣΗ final...

Παρουσίαση του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού στους τελειόφοιτους του ΔΕ&Τ
Παρουσίαση του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού στους τελειόφοιτους του ΔΕ&Τ

Τη Δευτέρα 19/05/2025 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των τελειόφοιτων του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού από τον κο Αποστολάκη Αλέξανδρο, Καθηγητή Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας και Διευθυντή του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας...

19 Μαΐου 2025 – Tourism Forward: Innovation & Startup Edition
19 Μαΐου 2025 – Tourism Forward: Innovation & Startup Edition

19 ΜΑΙΟΥ 2025 ΣΤΙΣ 5ΜΜ ΕΛΜΕΠΑ – ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Κ45) Το μέλλον του τουρισμού και της καινοτομίας ξεκινά εδώ. Ανακάλυψε το μέλλον του τουρισμού μέσα από τα μάτια της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας! Το Tourism Forward: Innovation...