Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025 θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα Δανάη Αντωνάκη (Quality Manager & Sust Officer- PHAEA) ομιλία με θέμα «Guestflip Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες».

Επικαιροποιημένο Πρόγραμμα Α΄ Εξεταστικής Χειμερινού Εξαμήνου 2024 – 2025
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το επικαιροποιημένο πρόγραμμα της Α΄ εξεταστικής περιόδου Ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ...