Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025 θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα Δανάη Αντωνάκη (Quality Manager & Sust Officer- PHAEA) ομιλία με θέμα «Guestflip Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες».

Λειτουργία Γραμματείας ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για τον Αύγουστο
Η Γραμματεία του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα παραμείνει κλειστή για το διάστημα 11/08/2025-22/08/2025. Ευχές για ένα όμορφο και ξεκούραστο...