Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025 θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα Δανάη Αντωνάκη (Quality Manager & Sust Officer- PHAEA) ομιλία με θέμα «Guestflip Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες».
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψήφιων φοιτητών/τριων για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Αγαπητοί και Αγαπητές υποψήφιοι κα υποψήφιες Στον παρακάτω πίνακα θα δείτε την προσωρινή κατάταξη των αποτελεσμάτων των συνεντεύξεων για την εισαγωγή σας στο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού. Η τελική κατάταξη θα διαμορφωθεί έως 30/10/2025 . Για...