Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025 θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα Δανάη Αντωνάκη (Quality Manager & Sust Officer- PHAEA) ομιλία με θέμα «Guestflip Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες».

Ομιλία με θέμα “Η Χρησιμότητα του Revenue Management στον Διευθυντή Ξενοδοχείου” στις 19/02/2025
Στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, την Τετάρτη 19/02/2025 στο μάθημα Revenue Management-Διαχείριαη Εσόδων θα πραγματοποιηθεί ομιλία από τον κ.Παναγιώτη Αλμυράντη, Προέδρο του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διευθυντών...