Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 13/01/2025 θα πραγματοποιηθεί on line ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα Δανάη Αντωνάκη (Quality Manager & Sust Officer- PHAEA) ομιλία με θέμα «Guestflip Ένα καινοτόμο εργαλείο Διαχείρισης Ικανοποίησης επισκεπτών για σύγχρονες Ξενοδοχειακές μονάδες».
Μάθημα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών 21/11/2025
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το μάθημα "Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών" με διδάσκουσα την κα Βρασίδα Μαρία, σήμερα Παρασκευή 21/11/2025 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Στο eclass υπάρχει αναρτημένο το link για τη σύνδεση....

