Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.

Επικαιροποιημένο Πρόγραμμα Α΄ Εξεταστικής Χειμερινού Εξαμήνου 2024 – 2025
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το επικαιροποιημένο πρόγραμμα της Α΄ εξεταστικής περιόδου Ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ...