Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.

Ολοκλήρωση υποβολής αιτήσεων υποψήφιων φοιτητών/τριων για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για τους υποψήφιους φοιτητές και φοιτήτριες του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού. 30/09/2025 ολοκληρώνεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων και ξεκινάει η διαδικασία...