Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.
Ομιλία με θέμα “Navigating Your Hotel Career Path: From Entry-Level to Executive” στις 10/12/2025
Στο πλαίσιο των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού σήμερα Τετάρτη 10/12/2025 θα πραγματοποιηθεί στο μάθημα Μάνατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις on line ομιλία με θέμα "Navigating Your Hotel...


