Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψήφιων φοιτητών/τριων για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
Αγαπητοί και Αγαπητές υποψήφιοι κα υποψήφιες Στον παρακάτω πίνακα θα δείτε την προσωρινή κατάταξη των αποτελεσμάτων των συνεντεύξεων για την εισαγωγή σας στο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού. Η τελική κατάταξη θα διαμορφωθεί έως 30/10/2025 . Για...




