Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.

Παρουσίαση του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού στους τελειόφοιτους του ΔΕ&Τ
Τη Δευτέρα 19/05/2025 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των τελειόφοιτων του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού από τον κο Αποστολάκη Αλέξανδρο, Καθηγητή Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας και Διευθυντή του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας...