Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.

Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας»
Ανακοίνωση της έναρξης του 3ου κύκλου του Προγράμματος Υποτροφιών της PeopleCert «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας», που απευθύνεται σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες με καταγωγή έως και δεύτερη γενιά από την Κωνσταντινούπολη, την...