ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Απαλλαγή τελών φοίτησης για τους φοιτητές του νέου κύκλου σπουδών του ΠΜΣ

Αγαπητές/οι επιτυχόντες θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όσοι αποδέχεστε τη θέση για το ΠΜΣ Διοίκησης Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού και έχετε χαμηλά εισοδήματα, έχετε δικαίωμα να υποβάλλετε αίτηση απαλλαγής από τέλη φοίτησης μαζί με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Πρόσφατο εκκαθαριστικό
  2. Πρόσφατο Ε1
  3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  4. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία να αναφέρεται ” δεν έχω κάνει χρήση του δικαιώματος απαλλαγής από τέλη φοίτησης του ΠΜΣ με τη διάταξη του άρθρου 35 του ν.4485/2017 και δεν λαμβάνω υποτροφία από άλλη πηγή”.

Την υπεύθυνη δήλωση μπορείτε να την συντάξετε ηλεκτρονικά μέσω του www.gov.gr και να την αποστείλετε μαζί με την αίτηση απαλλαγής και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά στο email : master-tourism@hmu.gr έως τις 22/10/2021.

 

Η απαλλαγή τελών φοίτησης υπολογίζεται βάσει του εθνικού διάμεσου διαθέσιμου εισοδήματος άρθρο 35 ν.4485/2017 ΦΕΚ 2988/ 08.07.2021

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...