ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Πρόγραμμα Β΄ εξεταστικής περιόδου Ιούνιος 2022

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β΄ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ- ΙΟΥΝΙΟΣ 2022
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ώρα 14/6/2022 15/6/2022 16/6/2022 17/6/2022
17:00-19:00 Σύγχρονες Μέθοδοι Διανομής στις Τουριστικές Επιχειρήσεις Στρατηγική Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρηματικότητα Διοίκηση Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών Διαχείριση Ποιότητας & Customer Service
Αίθουσα 104 Αίθουσα 104 Αίθουσα 104 Ώρα 11:00-13:00
Αίθουσα Συνεδριάσεων ΣΕΔΟ
Τριχάς Νικόλαος Καθαράκης Μιχαήλ Αποστολάκης Αλέξανδρος Βελισσαρίου Ευστάθιος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ
Ώρα 20/6/2022 21/6/2022 22/6/2022 23/6/2022
17:00-19:00 Διοικητική Λογιστική για Τουριστικές Επιχειρήσεις Μάνατζμεντ και Ηγεσία στις Τουριστικές & Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Revenue Management στις Τουριστικές Επιχειρήσεις Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού
Αίθουσα  Σεμιναρίων ΣΕΔΟ Αίθουσα 104 Αίθουσα 104 Αίθουσα 104
Γαρεφαλάκης Αλέξανδρος Παπαστεφανάκη Σοφία Κουργιαντάκης Μάρκος Ξανθός Γεώργιος
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...