Σε συνέχεια των ομιλιών που οργανώνει το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, σήμερα Δευτέρα 20/01/2025 θα πραγματοποιηθεί ομιλία στο μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service με Διδάσκοντα τον κο Απλαδά Γεώργιο, από την κα κα Χρηστήδου Τίνα (Head of Customer Servises- Cretan Holidays SA) – με θέμα ομιλίας <<Customer Service at Cretan Holidays 2025>>.

Λειτουργία Γραμματείας ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για τον Αύγουστο
Η Γραμματεία του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα παραμείνει κλειστή για το διάστημα 11/08/2025-22/08/2025. Ευχές για ένα όμορφο και ξεκούραστο...