ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Σκοπός

Σκοπός

του Μεταπτυχιακού Προγράμματος

Η ανάγκη

Η δημιουργία του ΠΜΣ “Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού” βασίζεται:

  • στην ανάγκη των τουριστικών επιχειρήσεων για στελέχωση με εργαζομένους εκπαιδευμένους στις σύγχρονες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας, και παράλληλα
  • στην ανάγκη των ιδίων των εργαζομένων και αυτοαπασχολούμενων στον τουρισμό για την απόκτηση γνώσεων, που θα τους βοηθήσουν στην μελλοντική τους εξέλιξη και στην ενίσχυση της απασχολησιμότητας τους.

 

Σκοπός και Στόχοι

Σκοπός του Π.Μ.Σ. “Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού” είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας και ο εφοδιασμός τους με γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία της διοίκησης επιχειρήσεων αλλά και με γνώσεις απαραίτητες για να ανταποκριθούν στις συνεχείς εξελίξεις που χαρακτηρίζουν τον κλάδο του τουρισμού.

Η δημιουργία επιχειρηματικών στελεχών με σύγχρονη διοικητική σκέψη και ικανότητα εφαρμογής των γνώσεων οργάνωσης και διοίκησης για το σχεδιασμό, την προώθηση και τη λήψη αποφάσεων σε μια τουριστική επιχείρηση ή οργανισμό, έχει απώτερο σκοπό την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων ώστε να καταστήσουν βιώσιμες και ανταγωνιστικές στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Στους επιμέρους στόχους του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών περιλαμβάνονται:

  • Η παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων στους φοιτητές για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων τουριστικών προϊόντων και επιχειρήσεων.
  • Η εκπαίδευση σε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία λήψης σημαντικών επαγγελματικών αποφάσεων.
  • Η ανάπτυξη εργαζομένων που θα μπορούν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης σε επιχειρήσεις φιλοξενίας, εστίασης και τουρισμού, καθώς και η παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων σε αυτοαπασχολούμενους – ιδιοκτήτες μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων, οι οποίοι είναι πολλές φορές απόφοιτοι κλάδων μη συναφών με τη διοίκηση και την οικονομία, και έχουν μόνο εμπειρική γνώση σε θέματα τουρισμού και διοίκησης.
  • Η εκπαίδευση σε μεθόδους και βασικές αρχές που θα καταστήσουν τους αποφοίτους ικανούς για συνεχή εκμάθηση και προσωπική βελτίωση, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον.
  • Η προαγωγή της γνώσης και της έρευνας σε επιστημονικές περιοχές της διοίκησης.
Μάθημα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών 21/11/2025
Μάθημα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών 21/11/2025

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το μάθημα "Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών" με διδάσκουσα την κα Βρασίδα Μαρία, σήμερα Παρασκευή 21/11/2025 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Στο eclass υπάρχει αναρτημένο το link για τη σύνδεση....

Μάθημα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών 21/11/2025
Αργία Πολυτεχνείου 17/11/2025

Να σας ενημερώσουμε ότι τη Δευτέρα 17/11/2025 λόγω της επετείου του Πολυτεχνείου δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα. H Γραμματεία δεν θα λειτουργεί.

Μάθημα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών 21/11/2025
Αργία 11/11/2025 Αγίου Μηνά

Σήμερα Τρίτη 11/11/2025 λόγω επίσημης θρησκευτικής αργίας, εορτή Αγίου Μηνά Πολιούχου της πόλεως Ηρακλείου, δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα και η Γραμματεία του Μεταπτυχιακού είναι...

Μάθημα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων και Εμπειριών 21/11/2025
Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω τεχνικού προβλήματος τα επιλογής μαθήματα του β΄ εξαμήνου δεν φαίνονται στην εφαρμογή student για να τα δηλώσετε. Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί και θεωρούμε μέχρι την Παρασκευή 07/11/2025 θα έχει αποκατασταθεί. Για τους/τις...

Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψήφιων φοιτητών/τριων για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2025-2026

Αγαπητοί και Αγαπητές υποψήφιοι κα υποψήφιες Στον παρακάτω πίνακα θα δείτε την προσωρινή κατάταξη των αποτελεσμάτων των συνεντεύξεων για την εισαγωγή σας στο ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού. Η τελική κατάταξη θα διαμορφωθεί έως 30/10/2025 . Για...