Η πολιτική διασφάλισης ποιότητας του ΠΜΣ “Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας & Τουρισμού”, του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού (ΔΕ&Τ) του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) εστιάζει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας του Προγράμματος Σπουδών, του εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού του έργου. Η πολιτική ποιότητας του ΔΕ&Τ και του ΠΜΣ είναι σύμφωνη με τις απαιτήσεις της ΕΘΑΑΕ και εναρμονίζεται πλήρως με την πολιτική ποιότητας του ιδρύματος (ΕΛΜΕΠΑ), με τα κριτήρια πιστοποίησης της ποιότητας των σπουδών στα Ελληνικά ΑΕΙ (Ν.4957/2022), με τις Αρχές και Κατευθυντήριες Οδηγίες για τη Διασφάλιση Ποιότητας στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (ESG 2015). Το ΕΛΜΕΠΑ και το ΠΜΣ είναι προσηλωμένα και δεσμευμένα στην παροχή υψηλής ποιότητας μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στους/στις φοιτητές/τριες που το επιλέγουν, οργανώνοντας και υλοποιώντας πρόγραμμα σπουδών υψηλών ακαδημαϊκών προδιαγραφών και σημαντικής προστιθέμενης αξίας για τους/τις αποφοίτους.
Το ΠΜΣ δεσμεύεται για την εφαρμογή πολιτικής ποιότητας η οποία υποστηρίζει την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία και τον προσανατολισμό των προγραμμάτων σπουδών του, θέτει, υλοποιεί και παρακολουθεί τους στόχους ποιότητας, καθορίζει τα μέσα, τις ενέργειες και τους
τρόπους επίτευξής τους και εφαρμόζει τις ενδεικνυόμενες εσωτερικές και εξωτερικές διαδικασίες ποιότητας με απώτερο σκοπό τη διαρκή βελτίωσή του.
Δείτε εδώ την Πολιτική Ποιότητας του ΠΜΣ “Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας & Τουρισμού”