ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για μία (1) Υποτροφία

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου προκηρύσσει μία (1) υποτροφία για τους φοιτητές/φοιτήτριες πλήρους φοίτησης του 1ου κύκλου σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος.

Η υποτροφία θα αφορά την απαλλαγή των διδάκτρων που αντιστοιχούν στο δεύτερο (2ο) εξάμηνο της περιόδου 2019 – 2020, η απονομή της θα γίνει με βάση την απόδοση των υποψηφίων στα μαθήματα που παρακολούθησαν (μέσος όρος βαθμολογίας), ενώ απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της σχετικής αίτησης αποτελεί η επιτυχής ολοκλήρωση και των τεσσάρων μαθημάτων του 1ου εξαμήνου (ακαδημαϊκή περίοδος 2018 – 19).

Σε περίπτωση ισοψηφίας, η υποτροφία θα κατανεμηθεί μεταξύ των ισοψηφούντων φοιτητών/φοιτητριών. Στο παραπάνω πλαίσιο, καλούνται οι υποψήφιοι να καταθέσουν ηλεκτρονικά από 10/9/2019 έως 30/9/2019 σχετική αίτηση, στην γραμματεία του προγράμματος.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων θα πραγματοποιηθεί από ειδική επιτροπή που ορίστηκε με βάση την σχετική πράξη της συντονιστικής επιτροπής.

 

Η Διευθύντρια του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού»

Αργυρώ Μουδάτσου

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΛΜΕΠΑ

>> Αίτηση για τη Χορήγηση Υποτροφίας

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service

Το μάθημα Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service για τη Δευτέρα 25/11/2024 και 02/12/2024 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά με το διδάσκοντα κο Βελισσαρίου Ευστάθιο. Τα σας σταλεί το link της σύνδεσης με email και θα αναρτηθεί και στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αλλαγή αίθουσας για το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού για τις 21/11/2024

Αγαπητοί φοιτητές Αγαπητές φοιτήτριες λόγω εργασιών στο κτίριο που βρίσκεται η αίθουσα 206 το μάθημα Τουριστική Βιομηχανία και Ανάλυση Δεδομένων Τουρισμού με διδάσκουσα την κα Μενεγάκη Αγγελική για σήμερα 21/11/2024 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Δ.  Στο ιδρυματικό...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Έναρξη εξαμήνου

Ξεκινάει από τις 12/11/2024 το νέο ακαδημαϊκό εξάμηνο.  Μερικοί από τους λόγους που επέλεξαν για άλλη μια χρονιά οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού θα σας τους πουν η Μαρία και η Κατερίνα....

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Ενημέρωση για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών σας η γραπτή επικοινωνία πραγματοποιείται αποκλειστικά με το ιδρυματικό σας email. Σχετικά με το μάθημα της μεθοδολογίας έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Πέμπτη 7/11/2024 και ώρα 17:00-21:00 στο...

Διδασκαλία Μαθήματος Διαχείριση Ποιότητας και Customer Service
Αποτελέσματα συνεντεύξεων υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού ακαδ. έτους 2024 2025

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα τελικά αποτελέσματα υποψηφίων για το ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού για το ακαδημαϊκό έτος 2024 -2025. id ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ a/a 18330 77,25 1 18471 77,15 2 19704 76 3 17947 73,65 4 16843 73,5 5 19391 73 6...